Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Urgency of Teachers: The Work of Critical Digital Pedagogy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Prefacio de
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
334
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9780692152690
N° edición
1
Categorías

An Urgency of Teachers: The Work of Critical Digital Pedagogy (en Inglés)

Sean Michael Morris (Autor) · Jesse Stommel (Autor) · Audrey Watters (Prefacio de) · Hybrid Pedagogy Inc. · Tapa Blanda

An Urgency of Teachers: The Work of Critical Digital Pedagogy (en Inglés) - Morris, Sean Michael ; Watters, Audrey ; Stommel, Jesse

Libro Nuevo

$ 45.35

$ 69.77

Ahorras: $ 24.42

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Urgency of Teachers: The Work of Critical Digital Pedagogy (en Inglés)"

Too many approaches to teaching with technology are instrumental at best, devoid of heart and soul at worst. The role of the teacher is made impersonal and mechanistic by a desire for learning to be efficient and standardized. Solutionist approaches like the learning management system, the rubric, quality assurance, all but remove the will of the teacher to be compassionate, curious, and to be a learner alongside their students.As the authors write in their introduction: "It is urgent that we have teachers. In a political climate increasingly defined by obstinacy, lack of criticality, and deflection of fact and care; in a society still divided across lines of race, nationality, religion, gender, sexuality, income, ability, and privilege; in a digital culture shaped by algorithms that neither know nor accurately portray truth, teaching has an important (urgent) role to play."This collection of essays explores the authors' work in, inquiry into, and critique of online learning, educational technology, and the trends, techniques, hopes, fears, and possibilities of digital pedagogy. The ideas of this volume span almost two decades of pedagogical thinking, practice, outreach, community development, and activism.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes