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portada Business of Marketing Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
326
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 20.3 x 1.9 cm
Peso
0.89 kg.
ISBN13
9781516578016

Business of Marketing Research (en Inglés)

Marco Vriens (Autor) · Rogier Verhulst (Autor) · Douwe Rademaker (Autor) · Cognella Academic Publishing · Tapa Dura

Business of Marketing Research (en Inglés) - Vriens, Marco ; Verhulst, Rogier ; Rademaker, Douwe

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Business of Marketing Research (en Inglés)"

The Business of Marketing Research presents readers with a highly practical approach to marketing research. The text familiarizes readers with foundational knowledge and skills, features ample practical examples and anecdotes from LinkedIn and many other well-known companies, and is steeped and grounded in academic rigor.The opening chapter introduces readers to the discipline through discussion of the marketing research industry, the marketing research value chain, the strategic impact of high-quality research, and five key trends within the industry. Additional chapters walk readers through the processes of identifying and defining a business problem, reviewing existing data, collecting new data, making informed recommendations, and deploying strategic plans. Readers learn about the importance of high-quality deliverables and communication in marketing research, approaches to qualitative and quantitative study, introductory methods of analytics, and how to conduct brand and customer satisfaction research. Closing chapters address the application of neuroscience and the future of marketing research.Filling gaps in the current literature and well preparing readers for success in their profession, The Business of Marketing Research is a critical textbook for courses in marketing and marketing research. It is also an essential resource for marketing professionals, whether at beginniner or more advanced stages.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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