Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada confronting dogmatism in gifted education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.0 x 1.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN
0415894468
ISBN13
9780415894463

confronting dogmatism in gifted education (en Inglés)

Robert Sternberg (Ilustrado por) · Don Ambrose (Ilustrado por) · Bharath Sriraman (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

confronting dogmatism in gifted education (en Inglés) - Ambrose, Don ; Sternberg, Robert ; Sriraman, Bharath

Libro Físico

$ 168.97

$ 333.61

Ahorras: $ 164.64

49% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "confronting dogmatism in gifted education (en Inglés)"

This title looks at the dogmatism that limits the perspectives of professionals, policymakers, and other stakeholders in gifted education. In a field where concepts and definitions surrounding high ability have been contested for many years, there is increasing interest in clarifying these notions today. This book offers such clarity, searching outside of the predominant conceptual frameworks that dominate thinking about giftedness and talent, and examining ways in which this conceptual fog stunts and warps the development of gifted minds and limits the effectiveness of curriculum development and instruction. The book directly addresses the connection between dogmatism and high ability, exploring ways in which otherwise bright individuals can make unintelligent decisions. Each contributor in this edited collection connects educational theory with teaching practice, examining the impact of policies such as No Child Left Behind. The chapters also explore the ways in which economic, cultural, and academic contexts affect both the gifted mind and education of the highly able in America and the rest of the world, while making recommendations for positive changes that can be enacted within gifted education in the future.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes