Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada E-Grocery in Emerging Markets. Major Players, Strategies, and Market Structures (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.9 cm
Peso
0.21 kg.
ISBN13
9783960955399

E-Grocery in Emerging Markets. Major Players, Strategies, and Market Structures (en Inglés)

Kevin Stettner (Autor) · Studylab · Tapa Blanda

E-Grocery in Emerging Markets. Major Players, Strategies, and Market Structures (en Inglés) - Stettner, Kevin

Libro Físico

$ 117.94

$ 181.44

Ahorras: $ 63.51

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 88 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "E-Grocery in Emerging Markets. Major Players, Strategies, and Market Structures (en Inglés)"

E-grocery is the distribution of groceries via the online channel. It includes all fast-moving consumer goods such as fresh food or beauty and personal care items. Over the last years, it has become a global phenomenon. Consumers benefit from higher convenience, a wider range of product, potentially better deals and lower search costs. Additionally, in certain emerging markets, expats mention increased food safety and familiarity with foreign goods as major advantages. Kevin Stettner gives an overview of e-grocery activities across 23 emerging markets. He identifies major players, their strategies and the underlying market structure. Stettner's analysis is complemented by taking into account the respective market environment. He identifies prototypical countries and compares them with developed markets. Which markets evolve better than developed markets? Which ones require further development in basic external conditions? Kevin Stettner describes the status quo of e-grocery. In this book: - Consumer Behavior; - Competitive Strategies; - E-Commerce; - Internet; - Online Shopping

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes