Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Empowering Users Through Design: Interdisciplinary Studies and Combined Approaches for Technological Products and Services (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
284
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.62 kg.
ISBN13
9783319130170

Empowering Users Through Design: Interdisciplinary Studies and Combined Approaches for Technological Products and Services (en Inglés)

Bihanic, David (Autor) · Springer · Tapa Dura

Empowering Users Through Design: Interdisciplinary Studies and Combined Approaches for Technological Products and Services (en Inglés) - Bihanic, David

Libro Nuevo

$ 133.36

$ 266.72

Ahorras: $ 133.36

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 70 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 01 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Empowering Users Through Design: Interdisciplinary Studies and Combined Approaches for Technological Products and Services (en Inglés)"

At the crossroads of various disciplines, this collective work examines the possibility of a new end-user "engagement" in ongoing digital/technological products and services development. It provides an overview of recent research specifically focused on the user's democratic participation and empowerment. It also enables readers to better identify the main opportunities of participatory design, a concept which encourages the blurring of the role between user and designer. This allows people to escape their status as "end-user" and to elevate themselves to the level of creator.This book explores new avenues for rethinking the processes and practices of corporate innovation in order to cope with current socio-economic and technological changes. In so doing, it aims to help companies renew industrial models that allow them to design and produce new ranges of technological products and services by giving the user an active role in the development process, far beyond the basic role of consumer.Intended for designers, design researchers and scientists interested in innovation and technology management, this book also provides a valuable resource for professionals involved in technology-based innovation processes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes