Compartir
Exploring Markets: A Very Brief Introduction (Management Compact) (en Inglés)
Stefan Kühl
(Autor)
·
Organizational Dialogue Press
· Tapa Blanda
Exploring Markets: A Very Brief Introduction (Management Compact) (en Inglés) - Kühl, Stefan
$ 16.78
$ 33.55
Ahorras: $ 16.78
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 01 de Julio y el
Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Exploring Markets: A Very Brief Introduction (Management Compact) (en Inglés)"
Organizations construct their environments themselves. From the bewildering, chaotic array of impressions, they take those bits of information that enable them to produce such a view of the environment - one that makes it possible for them to operate in the environment with relative confidence. Thus, contrary to what traditional market research suggests, organizations do not respond objectively to existing environmental conditions, but invent, construct and create their realities themselves. The goal of exploring the environment - or, more specifically, exploring markets - is to influence this construction process through re-framing, de-generalization and hypothesis formation and thus to allow organizations to discover unusual things.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.