Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Handbook of Formative Assessment in the Disciplines (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
282
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138054349
N° edición
1

Handbook of Formative Assessment in the Disciplines (en Inglés)

Andrade, Heidi L. ; Bennett, Randy E. ; Cizek, Gregory J. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Handbook of Formative Assessment in the Disciplines (en Inglés) - Andrade, Heidi L. ; Bennett, Randy E. ; Cizek, Gregory J.

Libro Nuevo

$ 297.03

$ 456.97

Ahorras: $ 159.94

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Formative Assessment in the Disciplines (en Inglés)"

The Handbook of Formative Assessment in the Disciplines meaningfully addresses current developments in the field, offering a unique and timely focus on domain dependency. Building from an updated definition of formative assessment, the book covers the integration of measurement principles into practice; the operationalization of formative assessment within specific domains, beyond generic strategies; evolving research directions including student involvement and self-regulation; and new approaches to the challenges of incorporating formative assessment training into pre-service and in-service educator training.As supporters of large-scale testing programs increasingly consider the potential of formative assessments to improve teaching and learning, this handbook advances the subject through novel frameworks, intersections of theory, research, and practice, and attention to discernible disciplines. Written for instructors, graduate students, researchers, and policymakers, each chapter provides expert perspectives on the procedures and evaluations that enable teachers to adapt teaching and learning in-process toward student achievement.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes