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portada Intercultural and International Business Communication: Theory, Research, and Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9783039116805
N° edición
0002

Intercultural and International Business Communication: Theory, Research, and Teaching (en Inglés)

Gotti, Maurizio ; Palmer-Silveira, Juan Carlos ; Ruiz-Garrido, Miguel F. (Autor) · Peter Lang Group Ag, International Academic P · Tapa Blanda

Intercultural and International Business Communication: Theory, Research, and Teaching (en Inglés) - Gotti, Maurizio ; Palmer-Silveira, Juan Carlos ; Ruiz-Garrido, Miguel F.

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Reseña del libro "Intercultural and International Business Communication: Theory, Research, and Teaching (en Inglés)"

This volume originates from the editors' interest in one of the most relevant fields of research these days: Intercultural and International Business Communication. The needs of the business world to communicate effectively at an international level in order to overcome language differences have proved to be a fascinating topic for many scholars. International business discourse is culturally-situated and therefore context-dependent, and all three - discourse, culture and context - play a key role in the communication process. The present contributions analyse this topic under the perspective of theory, research and teaching. Different scholars have offered their views on the subject, presenting contributions on different areas related to business communication all over the world.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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