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portada It Was All a Dream: Fragments of a Dream (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9781504986199

It Was All a Dream: Fragments of a Dream (en Inglés)

Latisha Smith Howze (Autor) · Authorhouse · Tapa Blanda

It Was All a Dream: Fragments of a Dream (en Inglés) - Howze, Latisha Smith

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "It Was All a Dream: Fragments of a Dream (en Inglés)"

Daydreaming was the coping mechanism that Michelle Jackson used to endure the perils of life throughout most of her teenage years-that is, until she meets and falls hard for criminal-minded Lonnie, who subdues her with his charm and manipulative ways. The repercussions of being Lonnie's girl forces Michelle to mature into adulthood at a blink-of-an-eye pace. Lonnie proves to be cunning and insecure and slowly wreaks havoc in her life. The test begins to see if Michelle has what it takes to shake off a defeated spirit, rekindle her own inner strength, and recognize true love before it passes her by.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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