Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Prioritizing Sustainability Education: A Comprehensive Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.5 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9780367076436
N° edición
1

Prioritizing Sustainability Education: A Comprehensive Approach (en Inglés)

Joan Armon (Ilustrado por) · Stephen Scoffham (Ilustrado por) · Chara Armon (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Prioritizing Sustainability Education: A Comprehensive Approach (en Inglés) - Armon, Joan ; Scoffham, Stephen ; Armon, Chara

Libro Nuevo

$ 54.43

$ 83.73

Ahorras: $ 29.31

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Prioritizing Sustainability Education: A Comprehensive Approach (en Inglés)"

Prioritizing Sustainability Education presents theory-to-practice essays and case studies by educators from six countries who elucidate dynamic approaches to sustainability education. Too often, students graduate with exploitative, consumer-driven orientations toward ecosystems and are unprepared to confront the urgent challenges presented by environmental degradation. Educators are prioritizing sustainability-oriented courses and programs that cultivate students' knowledge, skills, and values and contextualize them within relational connections to local and global ecosystems. Little has yet been written, however, about the comprehensive sustainability education that educators are currently designing and implementing, often across or at the edges of disciplinary boundaries.The approaches described in this book expand beyond conventional emphases on developing students' attitudes, knowledge, and behaviors by thinking and talking about ecosystems to additionally engaging students with ecosystems in sensory, affective, psychological, and cognitive dimensions, as well as imaginative, spiritual, or existential dimensions that guide environmental care and regeneration.This book supports educators and graduate and upper-level undergraduate students in the humanities, social sciences, environmental studies, environmental sciences, and professional programs in considering how to reorient their fields toward relational sustainability perspectives and practices.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes