Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Privacy and the Commercial Use of Personal Information (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
100
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.7 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9781461356943

Privacy and the Commercial Use of Personal Information (en Inglés)

Paul H. Rubin (Autor) · Thomas M. Lenard (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Privacy and the Commercial Use of Personal Information (en Inglés) - Rubin, Paul H. ; Lenard, Thomas M.

Libro Nuevo

$ 173.26

$ 266.55

Ahorras: $ 93.29

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Privacy and the Commercial Use of Personal Information (en Inglés)"

Hon. Orrin G. Hatch United States Senate Electronic commerce will be pivotal to the United States economy in the 21 SI Century. With the advent ofelectronic commerce, some consumers have become concerned about the disclosure, transfer, and sale of information which businesses have collected about them. These concerns purportedly are slowing the rate ofexpansion ofelectronic commerce, thereby putting at risk the future growth of the New Economy. To reduce this risk, a variety of schemes have been proposed under which the government would regulate online privacy. Congress currently is in the midst ofa vigorous debate as to whether the government should regulate on-line privacy standards, and, ifso, what form such regulation should take. This succinct yet powerful book by Paul Rubin and Thomas Lenard goes to the heart of these issues. It explains that there is no evidence of actual consumer harm or market failure that could justify burdensome government regulation of online privacy. It describes the tremendous advantages consumers currently receive from the free flow of information collected on- line, advantages which could be eliminated if the government unnecessarily regulates and stops this flow of information. It argues that the free market provides businesses with compelling incentives to adopt their own measures - such as seal programs and novel technologies - to assuage consumer privacy concerns. This book presents compelling evidence to support these and many other points central to the continuing debate in the halls of Congress and elsewhere concerningonline privacy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes