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portada Responsible Consumption and Sustainability: Case Studies from Corporate Social Responsibility, Social Marketing, and Behavioral Economics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
307
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.8 x 2.2 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9783031307416
N° edición
1

Responsible Consumption and Sustainability: Case Studies from Corporate Social Responsibility, Social Marketing, and Behavioral Economics (en Inglés)

Bianchi, Enrique Carlos ; Vazquez Burguete, Jose Luis ; Galan-Ladero, M. Mercedes (Autor) · Springer · Tapa Dura

Responsible Consumption and Sustainability: Case Studies from Corporate Social Responsibility, Social Marketing, and Behavioral Economics (en Inglés) - Bianchi, Enrique Carlos ; Vazquez Burguete, Jose Luis ; Galan-Ladero, M. Mercedes

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Responsible Consumption and Sustainability: Case Studies from Corporate Social Responsibility, Social Marketing, and Behavioral Economics (en Inglés)"

This book presents high-quality cases on the actions carried out by companies to minimize the social and environmental impact of the products (goods and services) they launch on the market. It also highlights the education campaigns that promote behavioral changes and new sustainable lifestyles that have been developed by all kinds of organizations (Public Administration, NGOs, and businesses), mainly from Corporate Social Responsibility, Social Marketing, and Behavioral Economics perspectives. International cases help students learn how management and corporate strategy, and the appropriate marketing strategies, can be designed with an aim to achieve responsible consumption and create sustainable lifestyles.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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