Compartir
Rethinking the Teaching Mathematics for Emergent Bilinguals: Korean Teacher Perspectives and Practices in Culture, Language, and Mathematics (en Inglés)
Ji-Won Son
(Autor)
·
Ji Yeong I
(Autor)
·
Hyewon Chang
(Autor)
·
Springer
· Tapa Blanda
Rethinking the Teaching Mathematics for Emergent Bilinguals: Korean Teacher Perspectives and Practices in Culture, Language, and Mathematics (en Inglés) - I, Ji Yeong ; Chang, Hyewon ; Son, Ji-Won
$ 71.40
$ 142.80
Ahorras: $ 71.40
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 05 de Agosto y el
Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Rethinking the Teaching Mathematics for Emergent Bilinguals: Korean Teacher Perspectives and Practices in Culture, Language, and Mathematics (en Inglés)"
This book focuses on the role of cultural background in Korean public schools, and provides essential insights into how Korean teachers perceive and respond to the transition of their classroom situations with Korean language learners. It reveals the perspectives and the practices of Korean teachers, especially with regard to multicultural students who struggle with language barriers when learning mathematics. The information provided is both relevant and topical, as teaching mathematics to linguistically and culturally diverse learners is increasingly becoming a worldwide challenge.