Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reviewing Research in Special Education: Making the Evidence Work for Practitioners (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
138
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415826037
N° edición
1

Reviewing Research in Special Education: Making the Evidence Work for Practitioners (en Inglés)

Jennifer Doran (Editor) Seamus Hegarty (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Reviewing Research in Special Education: Making the Evidence Work for Practitioners (en Inglés) - Jennifer Doran (Editor) Seamus Hegarty (Editor)

Libro Físico

$ 64.04

$ 98.52

Ahorras: $ 34.48

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reviewing Research in Special Education: Making the Evidence Work for Practitioners (en Inglés)"

This innovative collection combines research reviews in special education and an exploration of the findings from these reviews from practitioner and policy maker perspectives. It consists of five sets of papers, the first of which in each set presents a summary of a conventional research review, and the second - commonly produced in collaboration with teachers - translates the review findings into classroom and policy making implications.The first four sets of papers derive from work commissioned by the National Council for Special Education in Ireland. They deal with best practice and outcomes in the education of pupils who are deaf, visually impaired, on the autistic spectrum, or have emotional and behavioural difficulties. The fifth set is based on a review of explicit memory studies in populations with intellectual disabilities that was submitted to the European Journal of Special Needs Education.This direct pairing of technical and practitioner-oriented perspectives is relatively unusual, and the collection will be a useful addition to the literature for academics, practitioners and policy makers. This book was originally published as a special issue of the European Journal of Special Needs Education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes