Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Service Business Development: Strategies for Value Creation in Manufacturing Firms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781107652071

Service Business Development: Strategies for Value Creation in Manufacturing Firms (en Inglés)

Thomas Fischer (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Service Business Development: Strategies for Value Creation in Manufacturing Firms (en Inglés) - Thomas Fischer

Libro Nuevo

$ 77.22

$ 128.69

Ahorras: $ 51.48

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Service Business Development: Strategies for Value Creation in Manufacturing Firms (en Inglés)"

How can manufacturers of capital goods succeed in service business development? What are the potential network approaches for manufacturing companies planning on extending their service business? Over the last decade, the business environment of capital goods manufacturers has changed dramatically. Few capital goods manufacturers are able to outrun the competition with pure product-related technologies and innovation alone. For this reason they have added services to products as a way of responding to eroding margins and the loss of strategic differentiation through product innovation and technological superiority. Based on over twelve years of research, this book provides academics and business professionals with a thorough overview of the strategies available for value creation through service business development. It features case studies and covers a wide range of topics, including emerging issues such as service business in small and medium-sized companies, business innovation through services and the impact of rapidly growing Asian markets.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes