Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Star Teachers of Children in Poverty (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
170
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.0 x 1.3 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781138722958
N° edición
0002

Star Teachers of Children in Poverty (en Inglés)

Martin Haberman (Autor) · Maureen D. Gillette (Autor) · Djanna A. Hill (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Star Teachers of Children in Poverty (en Inglés) - Haberman, Martin ; Gillette, Maureen D. ; Hill, Djanna A.

Libro Físico

$ 159.53

$ 245.44

Ahorras: $ 85.90

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Star Teachers of Children in Poverty (en Inglés)"

In his groundbreaking work, Martin Haberman identified key dispositions of "star" teachers that help them work successfully with students in poverty. More than two decades later, Maureen D. Gillette and Djanna A. Hill build on Haberman's seminal work, considering contemporary issues such as social justice, technology, and the political environment, and moving beyond the classroom to focus on teachers as leaders and advocates for all students. Given the high-stakes nature of ensuring that students in high-poverty urban and rural areas receive an excellent education, this new edition provides concrete suggestions for what readers can do to implement culturally relevant pedagogy and to forge a path to becoming a star teacher. Co-published with Kappa Delta Pi, Star Teachers of Children in Poverty offers teachers research-based strategies for action so that they can practice socially just and culturally relevant teaching toward the success of every student.New to the second edition: Updated statistics on school demographics, poverty, and teacher turnover in urban and rural areas. Added discussion that demonstrates the interrelated nature of poverty, health, safety, trauma, and power, and the cumulative effects of these factors on learning. Examination of the role of federal and state government in education and the necessity for teachers to be leaders beyond the classroom. Vignettes for experiential learning and analysis, and end-of-chapter questions and resources for further exploration.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes