Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teach Twice: How to set up MOODLE workshops to get your students assessed by each other (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
110
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 20.3 x 0.6 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9788412207538

Teach Twice: How to set up MOODLE workshops to get your students assessed by each other (en Inglés)

Daniel García González (Autor) · Triple Ene · Tapa Blanda

Teach Twice: How to set up MOODLE workshops to get your students assessed by each other (en Inglés) - García González, Daniel

Libro Nuevo

$ 25.36

$ 39.01

Ahorras: $ 13.66

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teach Twice: How to set up MOODLE workshops to get your students assessed by each other (en Inglés)"

This illustrated guide explains, from scratch, how to use the MOODLE 'Workshop' tool so that students can correct each other's exercises. This way, they learn twice; first while completing their own exercise, then secondly while reviewing others' work by means of rubrics.The computer will not only calculate automatically the grade assigned to each students by their colleagues. More importantly, it will also assess and grade each peer-assessor for how well they have detected errors and rewarded the merit of their fellow students. The student cohort begins to control itself.The model is scalable, and indeed becomes even more reliable the more students participate and the larger the sample becomes.In addition to explaining, step-by-step, the intricate operation of the tool, the book offers practical tips and tricks derived from the extensive experience of its author, a University professor of many years standing.It is becoming increasingly costly, time-consuming and routine for teachers to correct our students' exercises. In addition, by monopolising this work we are depriving them of the chance to develop two of the superior cognitive capacities in Bloom's taxonomy (Analysis and Evaluation) and thus achieving 'transformative learning'.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes