Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teachers as Policy Advocates: Strategies for Collaboration and Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.0 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9780807767948

Teachers as Policy Advocates: Strategies for Collaboration and Change (en Inglés)

May Hara (Autor) · Annalee G. Good (Autor) · Teachers College Press · Tapa Blanda

Teachers as Policy Advocates: Strategies for Collaboration and Change (en Inglés) - Hara, May ; Good, Annalee G.

Libro Físico

$ 63.11

$ 126.22

Ahorras: $ 63.11

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers as Policy Advocates: Strategies for Collaboration and Change (en Inglés)"

This book argues that teachers' active participation in policy advocacy is crucial to creating a K-12 educational system that honors the needs of students, families, and communities. The authors examine obstacles to teacher involvement in policy, analyze preservice and practicing teachers' experiences, and present a model for collaborative professional development for teacher policy advocacy. Case studies are used to explore four contemporary policy areas--school safety, student assessment, public health, and digital learning--to identify what teachers know about policy, how they view their relationships to advocacy, and the impact of collaborative professional development on their beliefs and practices. This text offers pragmatic strategies for increasing teacher policy capacity and advocacy agency while simultaneously calling for systemic change at school, district, state, and national levels of policymaking. Teachers, teacher educators, researchers, and administrators can use this resource for reflection, discussion, and action with the goal of creating more effective and responsive educational policy. Book Features: Offers recommendations for how to engage and empower teachers based on original research conducted with student teachers and practicing teachers in two states. Explores how policy affects teachers and students in areas such as school safety, standardized assessments, the COVID-19 crisis, and using digital tools in schools. Helps school administrators identify supports and challenges for incoming teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes