Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teachers' Experiences with the Teaching Proficiency Through Reading and Storytelling (Tprs) Method of Language Instruction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
318
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.7 cm
Peso
0.74 kg.
ISBN13
9781717987815

Teachers' Experiences with the Teaching Proficiency Through Reading and Storytelling (Tprs) Method of Language Instruction (en Inglés)

Richard J. Baker Ed D. (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

Teachers' Experiences with the Teaching Proficiency Through Reading and Storytelling (Tprs) Method of Language Instruction (en Inglés) - Baker Ed D., Richard J.

Libro Físico

$ 30.43

$ 46.82

Ahorras: $ 16.39

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 74 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers' Experiences with the Teaching Proficiency Through Reading and Storytelling (Tprs) Method of Language Instruction (en Inglés)"

This is Richard Baker's (2017) dissertation study. Baker found 16 common experiences lived by TPRS teachers, 12 obstacles to overcome, and he made 4 recommendations for teachers to consider in their classrooms. His Chapter 2 includes an extensive and critical review of many related research studies done on this methodological approach. TPRS is a research-based, evidence-based, and research-validated method. It has been found effective for promoting classroom second language acquisition (SLA) in a variety educational contexts, for learning several different languages, and from pre-literate, to K-12, with gifted and special needs students, at the university, and with adult learners at every level of language teaching and proficiency. The data suggest that educators and administrators should 'support' and not block TPRS use. Baker believes educational leaders, once aware of the research, will support, and 'not resist' TPRS teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes