Compartir
Teaching Readers (Not Reading): Moving Beyond Skills and Strategies to Reader-Focused Instruction (en Inglés)
Peter Afflerbach
(Autor)
·
Guilford Publications
· Tapa Dura
Teaching Readers (Not Reading): Moving Beyond Skills and Strategies to Reader-Focused Instruction (en Inglés) - Afflerbach, Peter
$ 52.44
$ 102.97
Ahorras: $ 50.53
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 27 de Junio y el
Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Teaching Readers (Not Reading): Moving Beyond Skills and Strategies to Reader-Focused Instruction (en Inglés)"
Reading instruction is too often grounded in a narrowly defined "science of reading" that focuses exclusively on cognitive skills and strategies. Yet cognition is just one aspect of reading development. This book guides K-8 educators to understand and address other scientifically supported factors that influence each student's literacy learning, including metacognition, motivation and engagement, social-emotional learning, self-efficacy, and more. Peter Afflerbach uses classroom vignettes to illustrate the broad-based nature of student readers' growth, and provides concrete suggestions for instruction and assessment. The book's utility is enhanced by end-of-chapter review questions and activities and a reproducible tool, the Healthy Readers Profile, which can be downloaded and printed in a convenient 8 1/2" x 11" size.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.