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portada The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands: Marketspaces and Marketplaces (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
447
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 2.7 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9783030703233
Categorías

The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands: Marketspaces and Marketplaces (en Inglés)

Wilson Ozuem (Ilustrado por) · Silvia Ranfagni (Ilustrado por) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands: Marketspaces and Marketplaces (en Inglés) - Ozuem, Wilson ; Ranfagni, Silvia

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands: Marketspaces and Marketplaces (en Inglés)"

This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role of computer-mediated marketing environments in determining a consumer's purchase and post-purchase trajectories.The fashion industry has evolved rapidly over the last few years with the diffusion of fast fashion and luxury democratization, not to mention the advent of ICT and the development of communication. Today, fashion companies face new challenges, such as how to manage brands and how to choose between marketplaces and digital marketspaces. While some companies focus on one channel selection, others embrace the omnichannel choice and look for a balance between the two environments. Whatever the strategy, it is essential to manage these touch-points in order to create interaction between consumers and brands, provide meaningful customer experiences, and to maximize customers' engagement. An insightful read for scholars in marketing, fashion and retail, this book investigates the triangulation between branding, marketplace, and marketspace and its impact on the organization.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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