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portada The Coordination of Public Sector Organizations: Shifting Patterns of Public Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
326
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.8 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9781349316434

The Coordination of Public Sector Organizations: Shifting Patterns of Public Management (en Inglés)

Geert Bouckaert (Autor) · B. Guy Peters (Autor) · Koen Verhoest (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

The Coordination of Public Sector Organizations: Shifting Patterns of Public Management (en Inglés) - Bouckaert, Geert ; Peters, B. Guy ; Verhoest, Koen

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Coordination of Public Sector Organizations: Shifting Patterns of Public Management (en Inglés)"

This book discusses the trajectories of creating specialized autonomous units. An analysis of the mechanisms and measures taken for granting autonomy to specialized autonomous units and subsequently to coordinating them back is described. The book shows a range of patterns in the dynamics of specialization and coordination over 25 years.

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El libro está escrito en Inglés.
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