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portada The Culting of Brands: Turn Your Customers Into True Believers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781591840961
N° edición
4

The Culting of Brands: Turn Your Customers Into True Believers (en Inglés)

Douglas Atkin (Autor) · Portfolio · Tapa Blanda

The Culting of Brands: Turn Your Customers Into True Believers (en Inglés) - Douglas Atkin

5 estrellas - de un total de 5 estrellas 1 opiniones
Libro Físico

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Reseña del libro "The Culting of Brands: Turn Your Customers Into True Believers (en Inglés)"

At first glance, companies like Apple and Nike have little in common with organizations like the Hell’s Angels and the Unification Church. But in reality, they all fulfill the main definition of a cult: They attract people who see themselves as different from the masses in some fundamental way. Contrary to stereotypes, most cult members aren’t emotionally unstable—they’re just normal folks searching for a sense of belonging.Marketing expert Douglas Atkin has spent years researching both full-blown cults and companies that use cult-branding techniques.He interviewed countless cult members to find out what makes them tick. And he explains exactly how brands like Harley-Davidson, Saturn, JetBlue, and Ben & Jerry’s make their customers feel unique, important, and part of an exclusive group—and how that leads to solid, long-term relationships between a company and its customers.In addition to describing a fascinating phenomenon, The Culting of Brands will be of enormous value to business leaders. It will teach marketers how to align themselves with a specific segment of the population, how to attract and keep new "members," how to establish a mythology about the company, and how to manage a workforce filled with true believers. Once a brand achieves cult status, it becomes almost impossible for a competitor to dethrone it. The Culting of Brands will reveal the secrets of fierce customer identification and, most important, unbreakable loyalty.

Opiniones del libro

Xiomara SanchezJueves 06 de Agosto, 2020
Compra Verificada

El libro es espectacular. La forma cómo Douglas explica la relación de los cultos y el culto a las marcas es otro nivel, te hace reflexionar y es un acercamiento a cómo generar comunidades fuertes en torno a propósito.

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El libro está escrito en Inglés.
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