Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Growth Leader: Strategies to Drive the top and Bottom Lines (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781639080472

The Growth Leader: Strategies to Drive the top and Bottom Lines (en Inglés)

Edinger Scott K. (Autor) · Fast Company Press · Tapa Dura

The Growth Leader: Strategies to Drive the top and Bottom Lines (en Inglés) - Edinger Scott K.

Libro Físico

$ 37.92

$ 58.34

Ahorras: $ 20.42

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 99 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Growth Leader: Strategies to Drive the top and Bottom Lines (en Inglés)"

Growth is a leadership issue, not a sales issue. However you define business growth--total revenue, net income, margin expansion, number of products and services, or customer loyalty--sustained and strategic growth requires an organization to do more than sell by simply communicating the value of its products or services. It must create value in the way it sells by delivering a compelling experience that adds value beyond the product itself. As a leader, it's your job to build and guide that experience. The Growth Leader reveals how top executives create profitable growth through the intersection of strategy, leadership, and sales. With a clear strategy, inspiring leadership, and aligned sales, powerful leaders understand that true competitive advantage doesn't come from innovation alone but belongs to companies that use their sales organization to add and create value. In this leadership guide, you'll learn how to ensure growth strategy is aligned at every level of the company, from boardroom initiatives to daily customer interaction. ​Best-selling leadership author and business growth consultant Scott K. Edinger helps CEOs and leaders intentionally and strategically engage with the customer experience to differentiate, innovate, cultivate loyalty, and grow. With this growth strategy mindset, your teams will know what they're supposed to be doing, have the skills to accomplish their work at a high level, and be properly supported by systems, process, and environment. But they can only do all this if you lead them. Are you ready to be a Growth Leader?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes