Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Theorising Learning to Teach in Higher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138677265
N° edición
1
Categorías

Theorising Learning to Teach in Higher Education (en Inglés)

Leibowitz, Brenda ; Bozalek, Vivienne ; Kahn, Peter (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Theorising Learning to Teach in Higher Education (en Inglés) - Leibowitz, Brenda ; Bozalek, Vivienne ; Kahn, Peter

Libro Físico

$ 141.14

$ 278.53

Ahorras: $ 137.39

49% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Theorising Learning to Teach in Higher Education (en Inglés)"

Theorising Learning to Teach in Higher Education provides both lecturers embarking on a career in higher education and established members of staff with the capacity to improve their teaching. The process of learning to teach, and the associated field of professional academic development for teaching, is absolutely central to higher education. Offering innovative alternatives to some of the dominant work on teaching theory, this volume explores three significant approaches in detail: critical and social realist, social practice and sociomaterial approaches, which are divided into four sections: Sociomaterialism Practice theories Critical and social realism Crossover perspectives. Readers will benefit from discussions on the role and place of theory in the process of learning to teach, whilst international case studies demonstrate the kinds of insights and recommendations that could emanate from the three approaches examined, drawing together contributions from Europe, Africa and Australasia. Both challenging and enlightening, this book argues the need for theory in order to advance scholarship in the field and achieve goals related to social justice in higher education systems across the world. It draws attention to newly emerging theoretical perspectives and relatively underused perspectives to demonstrate the need for theory in relation to learning to teach.This book will appeal to academics interested in how they come to learn to teach, to administrators and academic developers responsible for professional development strategies at universities and masters and PhD level students researching professional development in higher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes