Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Chinese-English Dual Language Immersion Programs: Content Area Instruction, Learners, and Evaluations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
286
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781666934168

Chinese-English Dual Language Immersion Programs: Content Area Instruction, Learners, and Evaluations (en Inglés)

Sung, Ko-Yin ; Sung, Ko-Yin ; Zhou, Wenying (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

Chinese-English Dual Language Immersion Programs: Content Area Instruction, Learners, and Evaluations (en Inglés) - Sung, Ko-Yin ; Sung, Ko-Yin ; Zhou, Wenying

Libro Nuevo

$ 199.05

$ 306.23

Ahorras: $ 107.18

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Chinese-English Dual Language Immersion Programs: Content Area Instruction, Learners, and Evaluations (en Inglés)"

Chinese dual language immersion (DLI) education experienced unprecedented growth in recent years; hence, it has become critical that Chinese DLI research catches up to inform Chinese DLI teachers and administrators of the most effective ways to teach and run their programs. The purpose of Chinese-English Dual Language Immersion Programs: Content Area Instruction, Learners, and Evaluations is to explore three DLI themes that are under-researched: content area instruction, learners, and evaluations. The first section of this edited volume is dedicated to exploring current teaching designs and practices in different content subjects in Chinese DLI programs in order to make useful teaching suggestions to the programs. The second section includes studies which look into K-12 Chinese DLI learners' learning variables such as motivations, learning strategies, learner perception and engagement, and learner background differences. The last section of this edited volume intends to fill the research gap by including studies which adopt various methods to evaluate Chinese DLI students' target language level to better illustrate their learning progress in different language skills.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes