Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Developing Problem, Purpose, Questions, and Framework Alignment in a Dissertatio (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
44
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 0.2 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9781534957985
Categorías

Developing Problem, Purpose, Questions, and Framework Alignment in a Dissertatio (en Inglés)

Paula Dawidowicz (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Developing Problem, Purpose, Questions, and Framework Alignment in a Dissertatio (en Inglés) - Dawidowicz, Paula

Libro Físico

$ 19.88

$ 30.58

Ahorras: $ 10.70

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Developing Problem, Purpose, Questions, and Framework Alignment in a Dissertatio (en Inglés)"

One of the hardest things for faculty to teach aspiring researchers is the basic concepts involved in research conceptualization and design. In this volume, Dawidowicz discusses the relationship between social problems and research problems and the nature of research problems. She covers in depth the relationship between research problems and research purposes, including how to handle research problems that appear too small or too large to be easily evaluated through research studies. She tackles in detail how research purposes relate to research questions and frameworks, as well as how to identify frameworks and the impact they have on deciding how frameworks will guide study choices. Then she describes how research studies conceptualized as quantitative or qualitative can be reconceptualized as using the opposite method. Her thorough descriptions and use of real time examples allow students to internalize both concepts and how those concepts look as they are actually applied. Through this process, instructors can help students understand more clearly each component and its interaction with each of the others. This can make the instructional process faster and more effective, saving instructors time and effort and making students' outcomes stronger in a shorter time and with less effort than instructors might normally need to invest.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes