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portada Produsing Theory in a Digital World 3.0: The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.55 kg.
ISBN13
9781433153396

Produsing Theory in a Digital World 3.0: The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3 (en Inglés)

Jones, Steve ; Lind, Rebecca Ann (Autor) · Peter Lang Inc., International Academic Publi · Tapa Dura

Produsing Theory in a Digital World 3.0: The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3 (en Inglés) - Jones, Steve ; Lind, Rebecca Ann

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Produsing Theory in a Digital World 3.0: The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3 (en Inglés)"

Continuing the explorations begun in the first two Produsing Theory volumes, this book investigates some of the tensions generated in the spaces enabled by the confluence of the formerly disparate activities of producing and consuming media.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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