Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Professionalizing Teacher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367332136

Professionalizing Teacher Education (en Inglés)

Claire Wyatt-Smith; Lenore Adie; Michele Haynes; Chantelle Day (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Professionalizing Teacher Education (en Inglés) - Claire Wyatt-Smith; Lenore Adie; Michele Haynes; Chantelle Day

Libro Nuevo

$ 122.11

$ 244.21

Ahorras: $ 122.11

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Professionalizing Teacher Education (en Inglés)"

This book provides a significant contribution to conversations about teacher quality and graduate readiness for teaching. It presents empirical insights into how a multidisciplinary team of researchers, teacher educators, and policy personnel mobilized for collective change in a standards-driven reform initiative. The insights are research-informed and critically relevant for anyone interested in teacher preparation and credentialing. It gives an account of a bold move to install a collaborative culture of evidence-informed inquiry to professionalize teacher education.  The centerpiece of the book is the use of standards and evidence to show the quality of graduates entering the teaching workforce. The book presents, for the first time, a model of online cross-institutional moderation as benchmarking to generate large-scale evidence of the quality of teacher education. The book also introduces a new conceptualization of a feedback loop using summative data for accountability and formative data to inform curriculum review and program renewal. This book offers the insider story of the conceptualization, design, and implementation of the Graduate Teacher Performance Assessment (GTPA). It involves going to scale with a large group of Australian universities, government agencies, and schools, and using participatory approaches to advance new thinking about evidence-informed inquiry, cross-institutional moderation, and innovative digital infrastructure. The discussion of competence assessment, standards, and change processes presented in the book has relevance beyond teacher education to other professions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes