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portada A Theory of the Producer-Consumer Household: The new Keynesian Perspective on Self-Employment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0230301223
ISBN13
9780230301221
N° edición
2011
Categorías

A Theory of the Producer-Consumer Household: The new Keynesian Perspective on Self-Employment (en Inglés)

Yoshihiro Maruyama; Tadashi Sonoda (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

A Theory of the Producer-Consumer Household: The new Keynesian Perspective on Self-Employment (en Inglés) - Yoshihiro Maruyama; Tadashi Sonoda

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Reseña del libro "A Theory of the Producer-Consumer Household: The new Keynesian Perspective on Self-Employment (en Inglés)"

The quick recovery of Asian economies from recent recessions in comparison to the struggling American and European economies can be attributed in part to the positive aggregate-demand externalities of their self-employment sectors. This book presents a behavioural analysis of this effect, with a detailed focus on producer households.

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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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