Mes del Libro, recibe hasta 50% off en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language and Literacy in Science Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
162
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN
0335205984
ISBN13
9780335205981
N° edición
1

Language and Literacy in Science Education (en Inglés)

Jerry Wellington (Autor) · J. J. Wellington (Autor) · Jonathan Osborne (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Language and Literacy in Science Education (en Inglés) - Wellington, Jerry ; Wellington, J. J. ; Osborne, Jonathan

Libro Nuevo

$ 47.15

$ 94.29

Ahorras: $ 47.15

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 90 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 15 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language and Literacy in Science Education (en Inglés)"

Science in secondary schools has tended to be viewed mainly as a 'practical subject', and language and literacy in science education have been neglected. But learning the language of science is a major part of science education: every science lesson is a language lesson, and language is a major barrier to most school students in learning science. This accessible book explores the main difficulties in the language of science and examines practical ways to aid students in retaining, understanding, reading, speaking and writing scientific language. Jerry Wellington and Jonathan Osborne draw together and synthesize current good practice, thinking and research in this field. They use many practical examples, illustrations and tried-and-tested materials to exemplify principles and to provide guidelines in developing language and literacy in the learning of science. They also consider the impact that the growing use of information and communications technology has had, and will have, on writing, reading and information handling in science lessons. The authors argue that paying more attention to language in science classrooms is one of the most important acts in improving the quality of science education. This is a significant and very readable book for all student and practising secondary school science teachers, for science advisers and school mentors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes