Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning Cultural Literacy Through Creative Practices in Schools: Cultural and Multimodal Approaches to Meaning-Making (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
151
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.1 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9783030892357

Learning Cultural Literacy Through Creative Practices in Schools: Cultural and Multimodal Approaches to Meaning-Making (en Inglés)

Tuuli Lähdesmäki (Autor) · Susanne C. Ylönen (Autor) · Jūrate Baranova (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Learning Cultural Literacy Through Creative Practices in Schools: Cultural and Multimodal Approaches to Meaning-Making (en Inglés) - Lähdesmäki, Tuuli ; Baranova, Jūrate ; Ylönen, Susanne C.

Libro Nuevo

$ 100.24

$ 154.22

Ahorras: $ 53.98

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning Cultural Literacy Through Creative Practices in Schools: Cultural and Multimodal Approaches to Meaning-Making (en Inglés)"

This open access book discusses how cultural literacy can be taught and learned through creative practices. It approaches cultural literacy as a dialogic social process based on learning and gaining knowledge through emphatic, tolerant, and inclusive interaction. The book focuses on meaning-making in children and young people's visual and multimodal artefacts created by students aged 5-15 as an outcome of the Cultural Literacy Learning Programme implemented in schools in Cyprus, Germany, Israel, Lithuania, Spain, Portugal, and the UK. The lessons in the program address different social and cultural themes, ranging from one's cultural attachments to being part of a community and engaging more broadly in society. The artefacts are explored through data-driven content analysis and self-reflexive and collaborative interpretation and discussed through multimodality and a sociocultural approach to children's visual expression. This interdisciplinary volume draws on cultural studies, communication studies, art education, and educational sciences.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes