Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Public Policy and Media Organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138274907
N° edición
1

Public Policy and Media Organizations (en Inglés)

Berry David (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Public Policy and Media Organizations (en Inglés) - Berry David

Libro Físico

$ 81.20

$ 124.92

Ahorras: $ 43.72

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Public Policy and Media Organizations (en Inglés)"

Public policy thinking and implementation is both a process of intellectual thought and rationale for governing. This book examines public policy and the influence news media organizations have in the production and implementation of public policy. Part I assesses the impact of political philosophy on public policy thinking and further discusses the meaning of public policy in social democratic systems. It uses the riots that occurred across England in the summer of 2011 as a case-study to focus on how the idea of the 'Big Society' was regenerated by government and used as a basis for public policy thinking. Finally, it investigates how media organizations form news representations of public policy issues that seek to contextualize and reshape policy manufactured for public consumption. Part II provides a psychological exploration of the processes which explain the connection between the media, the public and policy-makers. Does the 'common good' really drive public policy-making, or can group processes better explain what policy-makers decide? This second part of the book explores how media workers' professional identities and practices shape their decisions about how to represent policy news. It also shows how the public identities and corporate interests of media organizations shape their role as referees of public policy-making and how all this culminates in faulty decision-making about how to represent policy news, polarization in public opinion about particular policies, and shifts in policy-makers' decisions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes