Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada strategic curriculum change in universities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN
0415809320
ISBN13
9780415809320

strategic curriculum change in universities (en Inglés)

Paul Blackmore (Autor) · Camille B. Kandiko (Autor) · Routledge · Tapa Dura

strategic curriculum change in universities (en Inglés) - Blackmore, Paul ; Kandiko, Camille B.

Libro Físico

$ 153.20

$ 302.40

Ahorras: $ 149.20

49% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "strategic curriculum change in universities (en Inglés)"

The curriculum is a live issue in universities across the world. Many stakeholders - governments, employers, professional and disciplinary groups and parents - express strong and often conflicting views about what higher education should achieve for its students. Many universities are reviewing their curricula at an institutional level, aware that they are in a competitive climate in which league tables encourage students to see themselves as consumers and the university as a product, or even a 'brand'. The move has prompted renewed concern for some central educational questions, about both what is learnt and how. Strategic Curriculum Change explores the ways in which major universities across the world are reviewing their approaches to teaching and learning. It unites institution-level strategy with the underlying educational issues. The book is grounded in a major study of curriculum change in over twenty internationally-focused, research-intensive universities in the UK, US, Australia, The Netherlands, South Africa and Hong Kong. Chapters include:   Achieving curriculum coherence: Curriculum design and delivery as social practice Assessment in curriculum change The whole-of-institution curriculum renewal undertaken by the University of Melbourne, 2005-2011 The physical and virtual environment for learning People and change: Academic work and leadership   This book presents a theorised and contextualised approach to the study of the curriculum, and carries on much-needed research on the curriculum in higher education. It is an essential for the collection of all academics at university level, and those involved in policy making, quality assurance and enhancement.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes