Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Interdisciplinary Future of Engineering Education: Breaking Through Boundaries in Teaching and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138481213
N° edición
1

The Interdisciplinary Future of Engineering Education: Breaking Through Boundaries in Teaching and Learning (en Inglés)

Kapranos, Plato (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Interdisciplinary Future of Engineering Education: Breaking Through Boundaries in Teaching and Learning (en Inglés) - Kapranos, Plato

Libro Nuevo

$ 158.91

$ 244.47

Ahorras: $ 85.57

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Interdisciplinary Future of Engineering Education: Breaking Through Boundaries in Teaching and Learning (en Inglés)"

The Interdisciplinary Future of Engineering Education discusses the current state of engineering education and addresses the daily challenges of those working in this sector. The topics of how to do a better job of teaching a specific audience, how to facilitate learning and how to prepare students for their future careers are extensively covered, and innovative solutions are proposed throughout. This unique book brings together a breadth of expertise, attested by the broad backgrounds of the experts and educational practitioners contributing to this volume, to lay the foundations for the future direction with the improvement of education of engineers in mind.This collaborative effort by a group of uniquely placed educational practitioners provides guidance on the status of current engineering education and lays the foundations for its future direction. The reasons 'why we teach', 'what we teach', 'how we teach', 'when we teach', 'where we teach' and 'who teaches' are all re-examined in a new light and ideas and solutions are proposed and evidentially supported. The book sets out ideas for the need to develop a systemic and interdisciplinary approach to the education of future engineers on a model of student-based learning.This book will be of great interest to academics and educational researchers in the fields of engineering education and higher education. It will also appeal to higher education policymakers, educators, and university teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes