Compartir
Visible Learning for Social Studies, Grades K-12: Designing Student Learning for Conceptual Understanding (Corwin Teaching Essentials) (en Inglés)
John Hattie; Julie Stern; Douglas Fisher; Nancy Frey (Autor)
·
Corwin
· Tapa Blanda
Visible Learning for Social Studies, Grades K-12: Designing Student Learning for Conceptual Understanding (Corwin Teaching Essentials) (en Inglés) - John Hattie; Julie Stern; Douglas Fisher; Nancy Frey
$ 45.40
$ 69.84
Ahorras: $ 24.44
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 03 de Junio y el
Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Visible Learning for Social Studies, Grades K-12: Designing Student Learning for Conceptual Understanding (Corwin Teaching Essentials) (en Inglés)"
Help students move from surface-level learning to the transfer of understanding. How do social studies teachers maximize instruction to ensure students are prepared for an informed civic life? This book shows how the field is more than simply memorizing dates and facts―it encapsulates the skillful ability to conduct investigations, analyze sources, place events in historical context, and synthesize divergent points of view. Best practices for applying visible learning are presented through: · A scaffolded approach including surface-level learning, deep learning, and transfer of learning · Examples of strategies, lessons, and activities best suited for each level of learning · Planning tools, rubrics, and templates to guide instruction
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.