Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Constructing a Chinese School of International Relations: Ongoing Debates and Sociological Realities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.5 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781138481923
N° edición
1

Constructing a Chinese School of International Relations: Ongoing Debates and Sociological Realities (en Inglés)

Zhang, Yongjin ; Chang, Teng-Chi (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Constructing a Chinese School of International Relations: Ongoing Debates and Sociological Realities (en Inglés) - Zhang, Yongjin ; Chang, Teng-Chi

Libro Nuevo

$ 49.74

$ 99.47

Ahorras: $ 49.74

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Constructing a Chinese School of International Relations: Ongoing Debates and Sociological Realities (en Inglés)"

This edited volume offers arguably the first systemic and critical assessment of the debates about and contestations to the construction of a putative Chinese School of IR as sociological realities in the context of China's rapid rise to a global power status.Contributors to this volume scrutinize a particular approach to worlding beyond the West as a conscious effort to produce alternative knowledge in an increasingly globalized discipline of IR. Collectively, they grapple with the pitfalls and implications of such intellectual creativity drawing upon local traditions and concerns, knowledge claims, and indigenous sources for the global production of knowledge of IR. They also consider critically how such assertions of Chinese voices and articulation of their ambition for theoretical innovation from the disciplinary margins contribute to the emergence of a Global IR as a truly inclusive discipline that recognizes its multiple and diverse foundations. Reflecting the varied perspectives of both the active participants in the Chinese School of IR debates within China and the observers and critics outside China, this work will be of great interest to students and scholars of IR theory, Non-Western IR and Chinese Studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes