Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cwdp-304 Certified Wireless Design Professional Study and Reference Guide: Study and Reference Guide: (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
554
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 3.8 cm
Peso
1.27 kg.
ISBN13
9781737216636

Cwdp-304 Certified Wireless Design Professional Study and Reference Guide: Study and Reference Guide: (en Inglés)

Tom Carpenter (Autor) · Certitrek Publishing · Tapa Blanda

Cwdp-304 Certified Wireless Design Professional Study and Reference Guide: Study and Reference Guide: (en Inglés) - Carpenter, Tom

Libro Nuevo

$ 98.59

$ 197.18

Ahorras: $ 98.59

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cwdp-304 Certified Wireless Design Professional Study and Reference Guide: Study and Reference Guide: (en Inglés)"

This book is a study guide for the CWDP-304 exam and a reference guide to help you master 802.11 wireless network design. With this book, you will be well-prepared for both the exam and real-life design projects. The Certified Wireless Design Professional (CWDP) has the knowledge and skillset required to manage the entire WLAN design life cycle: defining, designing, deploying, and diagnosing. Tasks within these stages include gathering necessary information and requirements, creating a design, implementing the network, and validating and optimizing to ensure objectives are met. The CWDP Study and Reference Guide includes: - Full coverage of exam CWDP-304 objectives so that you can study and be prepared on exam day.- Callout notes covering important topics related to the exam and real-world situations.- Diagrams and graphics to help you understand complex processes.- Chapter review questions to ensure you're learning the materials as you use the book.- Extensive footnotes providing additional information and references.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes