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portada Emotion Marketing: The Hallmark way of Winning Customers for Life (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Colección
negocios y economia
Año
2000
Idioma
Inglés
N° páginas
247
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0071364145
ISBN13
9780071364140
N° edición
1

Emotion Marketing: The Hallmark way of Winning Customers for Life (en Inglés)

Scott Robinette; Claire Brand; Vicki Lenz; Don Hall Jr. (Autor) · Editorial Mcgraw-Hill · Tapa Dura

Emotion Marketing: The Hallmark way of Winning Customers for Life (en Inglés) - Scott Robinette; Claire Brand; Vicki Lenz; Don Hall Jr.

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Emotion Marketing: The Hallmark way of Winning Customers for Life (en Inglés)"

To its millions of loyal customers world-wide, the Hallmark brand stands for more than just greeting cards; it embodies the elusive item every company hopes to capture―the customer’s heart. Hallmark has found that one of the keys to attaining superior customer loyalty is through emotion. Now for the first time, Hallmark reveals its groundbreaking strategy: Emotion Marketing. This strategy can help any company create an emotional bond with customers for a competitive advantage in the marketplace. Emotion Marketing will reveal: • How emotion works to cement customer loyalty • The 3 Emotional E’s―Equity, Experience, and Energy Scott Robinette (Kansas City, MO) is General Manager of Hallmark Business Expressions. Claire Brand (Kansas City, MO) is Customer Marketing Manager at Hallmark. Vicki Lenz (Atlanta, GA) is a writer, consultant, and speaker on business, leadership, and marketing.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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