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portada Human Behavior How Influences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
364
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 20.3 x 1.9 cm
Peso
0.58 kg.
ISBN13
9789357902236

Human Behavior How Influences (en Inglés)

John Lok (Autor) · Lawrence Lok (Autor) · Writat · Tapa Blanda

Human Behavior How Influences (en Inglés) - Lok, John ; Lok, Lawrence

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Human Behavior How Influences (en Inglés)"

Introduction Behavioral economics is the combination of psychology and economics that investigates what happens in markets in which some of the agents display human limitations. However, surely all of economics is meant to be about the behavior of economic agents, be their firms or consumers, suppliers or demanders, bankers. Economics traditionally conceptualizes a world populated by calculating, unemotional maximizers. Hence, their minds bring this question: Can human behavior influence social economic growth or recession? I shall attempt to apply human psychology and economic theory to explain this question to let readers can understand.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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