Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Trilingüe
N° páginas
1
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.4 x 16.3 x 3.3 cm
ISBN13
9783836591478

Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)

Steven Heller (Autor) · Taschen · Tapa Dura

Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe) - Steven Heller

Libro Nuevo

$ 32.11

$ 64.22

Ahorras: $ 32.11

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 26 de Septiembre y el Lunes 07 de Octubre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Más imágenes del libro

Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)

Reseña del libro "Mid-Century Ads. 40Th ed. Edition: Multilingual (German, French, English) (en Trilingüe)"

Crazy about ads

Advertising in the space age.

This issue, composed of images selected from miles, offers the best of American display advertising in the era of the "big idea." From the height of American consumerism, bold and colorful advertising campaigns provide a fascinating glimpse into the 1950s and 1960s, as preoccupations with the Cold War gave way to the carefree drinking and cigarette atmosphere of the Mad Men era.

A digital remaster has been carried out to obtain optimal quality of these ads filled with fresh fonts and colors, as well as a sensual range of possibilities, which seduced the audience to buy everything from guns to girdles to cars . , toothpaste, plane tickets or household appliances. Surprising, fun and inspiring, this snapshot of mid-20th century marketing is an evocative collector's item and a testament to design innovation and advertising ingenuity.

Edition: Multilingual (German, French, English)

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Trilingüe.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes