Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Multiliteracies Pedagogy and Language Teaching: Stories of PRAXIS from Indigenous Communities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
130
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 16.2 x 1.4 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9783031318115

Multiliteracies Pedagogy and Language Teaching: Stories of PRAXIS from Indigenous Communities (en Inglés)

Sabine Siekmann (Autor) · Joan Parker Webster (Autor) · Springer · Tapa Dura

Multiliteracies Pedagogy and Language Teaching: Stories of PRAXIS from Indigenous Communities (en Inglés) - Siekmann, Sabine ; Parker Webster, Joan

Libro Físico

$ 246.16

$ 378.71

Ahorras: $ 132.55

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multiliteracies Pedagogy and Language Teaching: Stories of PRAXIS from Indigenous Communities (en Inglés)"

This volume offers an approach to language and literacy instruction that brings together theoretical concepts of multiliteracies and second language acquisition. This approach is illustrated through examples of innovative teacher-generated action research conducted in Indigenous and English, dual language and immersion classrooms, all situated in the context of language and cultural maintenance and revitalization. These examples of praxis help to bridge the gap between theory and practice in Indigenous language and literacy teaching. The volume draws on critical theories of praxis and the concept of multiliteracies and multimodalities, with specific attention to the design cycle as a way to conceptualize and engage in praxis through research and pedagogy. The authors trace teacher trajectories relating to (language) teaching and their positionalities in language revitalization and maintenance efforts by using a participatory teacher action research approach. The final chapterbrings together Indigenous and western onto-epistemological and methodological perspectives in a conversation among two western and an Indigenous scholar, who have been working together with the teacher-researchers whose stories are presented in this volume. This volume is of interest to scholars, graduate students, educational practitioners and educational leaders interested in multiliteracies, multimodalities, teacher action research, and Indigenous pedagogies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes