Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Navigating Difficult Moments in Teaching Diversity and Social Justice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1920
Idioma
Inglés
N° páginas
274
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN13
9781433832932
N° edición
1

Navigating Difficult Moments in Teaching Diversity and Social Justice (en Inglés)

Mary E. Kite (Ilustrado por) · Kim a. Case (Ilustrado por) · Wendy R. Williams (Ilustrado por) · American Psychological Association (APA) · Tapa Blanda

Navigating Difficult Moments in Teaching Diversity and Social Justice (en Inglés) - Kite, Mary E. ; Case, Kim a. ; Williams, Wendy R.

Libro Nuevo

$ 70.39

$ 108.29

Ahorras: $ 37.90

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Navigating Difficult Moments in Teaching Diversity and Social Justice (en Inglés)"

This essential resource helps educators tackle the most common and challenging dilemmas that arise in today's classroom--such as diversity, privilege, and intersectionality. This book examines common challenges that arise for educators teaching social justice and diversity-related courses and offers best practices for addressing them. Contributors cover issues such as the many roles instructors play, inside and outside of college and university classrooms, for example, in handling personal threats, responsibly incorporating current events related to social justice into classroom discussion, navigating one's own stigmatized or privileged identities, dealing with bias in teaching evaluations, and engaging in self-care. The authors' backgrounds offer unique perspectives from which to approach such complex subject matter; several contributors are feminist or intersectional scholars with the experience and expertise to address the pedagogical dilemmas that often arise in teaching social justice. Many of the issues discussed arise from the authors' own experiences as teachers in the current social climate; however, they also are verified by research on quality teaching in general and teaching about diversity specifically.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes