Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Participatory Research, Capabilities and Epistemic Justice: A Transformative Agenda for Higher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
271
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.7 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9783030561994
N° edición
1

Participatory Research, Capabilities and Epistemic Justice: A Transformative Agenda for Higher Education (en Inglés)

Walker, Melanie ; Boni, Alejandra (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Participatory Research, Capabilities and Epistemic Justice: A Transformative Agenda for Higher Education (en Inglés) - Walker, Melanie ; Boni, Alejandra

Libro Nuevo

$ 189.59

$ 379.19

Ahorras: $ 189.59

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Participatory Research, Capabilities and Epistemic Justice: A Transformative Agenda for Higher Education (en Inglés)"

This book explores the potential of participatory research and the capability approach to transform understandings of higher education. The editors and contributors illuminate the importance of epistemic in/justice as a foundation to a reflexive, inclusive and decolonial approach to knowledge, as well as its importance to democratic life and participation in higher education. Drawing together eight global case studies, the authors argue for an ecology of knowledge that expands epistemic capabilities in higher education through teaching, research and policy making. Moreover, the chapters illustrate how these epistemic capabilities can be marginalised by both institutions and structural and historical factors; as well as the potential for possibilities when spaces are opened for genuine participation and designed for a plurality of voices. This book will appeal to scholars of social justice and participatory research as well as ongoing debates around decolonising the academy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes