Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Service Delivery By Commercial Banks: a Study of Rural Customers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 2.1 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9789386397027

Service Delivery By Commercial Banks: a Study of Rural Customers (en Inglés)

Hari Prasad (Autor) · Gyan Books · Tapa Dura

Service Delivery By Commercial Banks: a Study of Rural Customers (en Inglés) - Prasad, Hari

Libro Nuevo

$ 49.59

$ 99.19

Ahorras: $ 49.59

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Service Delivery By Commercial Banks: a Study of Rural Customers (en Inglés)"

Service quality is one of the most important concepts in banking sector which helps banks in providing the qualitative services to their customers. "Service Delivery by Commercial Banks-A Study of Rural Customers" is the study conducted to evaluate the service quality in rural bank branches in Telangana state. For this, one bank from each i.e. public sector (SBH) and private sector (HDFC) are selected and compared with the regional rural bank (RRB) which is the local level bank established with a view to serve primarily the rural areas. To evaluate the service quality of selected banks 'SERVQUAL' instrument was used. Data collected from the opinions of the selected bank customers and analyzed with suitable statistical tools. The results are very useful to practitioners, students and research scholars. Suitable suggestions were also made to improve the service quality. The book is divided into six chapters. First chapter deals with the concepts of service sector in India and service quality. Second chapter explains the growth and development of banking sector in India. Profile of selected banks and prof i le of selected Karimnagar district are explained in the third chapter. In the fourth chapter customers' expectation of service quality is described. Customers' satisfaction towards the service quality of banks is discussed in the fifth chapter. Finally, findings of the study and suggestions are given the sixth chapter.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes