Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Concise Human Body Book: An Illustrated Guide to its Structure, Function and Disorders (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780241395523

The Concise Human Body Book: An Illustrated Guide to its Structure, Function and Disorders (en Inglés)

Dk (Autor) · Dk · Tapa Blanda

The Concise Human Body Book: An Illustrated Guide to its Structure, Function and Disorders (en Inglés) - Dk

Libro Nuevo

$ 23.06

$ 35.47

Ahorras: $ 12.42

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Concise Human Body Book: An Illustrated Guide to its Structure, Function and Disorders (en Inglés)"

Discover all there is to know about human anatomy in DK's latest concise visual guide to the human body. Fully updated to reflect the latest medical information, The Concise Human Body Book is illustrated throughout with colourful and comprehensive diagrams, photographs, scans, and 3D artworks, which take you right into the cells and fibres that are responsible for keeping your body ticking. The Concise Human Body Book provides full coverage of the body, function by function, system by system. In the opening chapter, colourful medical scans, illustrations, and easy-to-understand diagrams show you how the different parts of the body work together to produce a living whole. Eleven main body systems - including the skeletal system, cardiovascular system, and respiratory system - are then covered in intricate detail in the following chapters, with each section ending on common diseases and disorders that can affect that system. From bones and muscles to systems and processes, this in-depth, pocket-sized guide to the body's physical structure, chemical workings, and potential problems is the must-have reference manual for trainee medical professionals, students, or anyone interested in finding out more about how the human body works.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes