Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Conversation Analysis Approach to French l2 Learning: Introducing and Closing Topics in Everyday Interactions (Routledge Advances in Second Language Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367143565
N° edición
1

A Conversation Analysis Approach to French l2 Learning: Introducing and Closing Topics in Everyday Interactions (Routledge Advances in Second Language Studies) (en Inglés)

Clelia König (Autor) · Routledge · Tapa Dura

A Conversation Analysis Approach to French l2 Learning: Introducing and Closing Topics in Everyday Interactions (Routledge Advances in Second Language Studies) (en Inglés) - Clelia König

Libro Nuevo

$ 158.40

$ 243.69

Ahorras: $ 85.29

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Conversation Analysis Approach to French l2 Learning: Introducing and Closing Topics in Everyday Interactions (Routledge Advances in Second Language Studies) (en Inglés)"

This book offers a critical examination of second language (L2) learning outside institutional contexts, with a focus on the way second language learners introduce, close, and manage conversational topics in everyday settings. König adopts a Conversation Analysis for Second Language Acquisition (CA-SLA) approach in analyzing oral data from a longitudinal study of L2 learners of French, au pairs in Swiss families, over several years. With this approach the author presents insights into the ways in which L2 learners introduce and close conversational topics in ongoing conversations and how these strategies evolve over time, setting the stage for future research on this little documented process in second language acquisition. This volume contributes toward a greater understanding of L2 learning "in the wild," making this key reading for students and researchers in second language acquisition, applied linguistics, and French language learning and teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes