Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada creating the nazi marketplace,commerce and consumption in the third reich (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
277
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.3 x 1.6 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9780521746366

creating the nazi marketplace,commerce and consumption in the third reich (en Inglés)

S. Jonathan Wiesen (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

creating the nazi marketplace,commerce and consumption in the third reich (en Inglés) - Wiesen, S. Jonathan

Libro Nuevo

$ 55.49

$ 92.48

Ahorras: $ 36.99

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "creating the nazi marketplace,commerce and consumption in the third reich (en Inglés)"

When the Nazis came to power in 1933, they promised to build a vibrant consumer society. But they faced a dilemma. They recognized that consolidating support for the regime required providing Germans with the products they desired. At the same time, the Nazis worried about the degrading cultural effects of mass consumption and its association with "Jewish" interests. This book examines how both the state and private companies sought to overcome this predicament. Drawing on a wide range of sources - advertisements, exhibition programs, films, consumer research, and marketing publications - the book traces the ways National Socialists attempted to create their own distinctive world of buying and selling. At the same time, it shows how corporate leaders and everyday Germans navigated what S. Jonathan Wiesen calls "the Nazi marketplace." A groundbreaking work that combines cultural, intellectual, and business history, Creating the Nazi Marketplace offers an innovative interpretation of commerce and ideology in the Third Reich.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes