Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Exploring English Language Teaching in Post-Soviet era Countries (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
162
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367561611
N° edición
1

Exploring English Language Teaching in Post-Soviet era Countries (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)

Tamilla Mammadova (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Exploring English Language Teaching in Post-Soviet era Countries (Routledge Research in Language Education) (en Inglés) - Tamilla Mammadova

Libro Nuevo

$ 42.72

$ 85.44

Ahorras: $ 42.72

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Exploring English Language Teaching in Post-Soviet era Countries (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)"

Exploring English Language Teaching in Post-Soviet Era Countries analyses different elements of English language teaching from the Soviet era to a new era of Westernised influence. This work provides an insight into the problems that occur in present-day English language education in post-Soviet era countries, considering English language teaching at all stages of education.The book outlines the challenges that many countries of the former Soviet Union experienced at the turn of the twenty-first century and relates these to education as a crucial social phenomenon. It considers the teaching of English as a lingua franca at all education levels in the countries of the former Soviet Union, with particular emphasis on universities. Using empirical research from case studies in Azerbaijan, the book considers whether post-Soviet era countries have truly moved towards a Westernised model of language education or simply imitated one. This book is the first of its kind to treat the problem by listening to teachers' and students' voices as the major actors of the educational process.This book will be of great interest to academics, researchers and post-graduate students in the fields of English language education, education in Eastern Europe and applied linguistics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes