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portada Fashion: The Power that Influences the World (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
284
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.6 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN13
9783337033736

Fashion: The Power that Influences the World (en Inglés)

George Patrick Fox (Autor) · Hansebooks · Tapa Blanda

Fashion: The Power that Influences the World (en Inglés) - Fox, George Patrick

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Fashion: The Power that Influences the World (en Inglés)"

Fashion - The Power that Influences the World is an unchanged, high-quality reprint of the original edition of 1872. Hansebooks is editor of the literature on different topic areas such as research and science, travel and expeditions, cooking and nutrition, medicine, and other genres. As a publisher we focus on the preservation of historical literature. Many works of historical writers and scientists are available today as antiques only. Hansebooks newly publishes these books and contributes to the preservation of literature which has become rare and historical knowledge for the future.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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